Friday 22 July 2011

Say What?

Halu! Lately ni kan, saya rasa malas nak update blog. Haha tulah. Mula mula dulu beria ia sangat. Tapi sekarang? Huh, mesti bloggie ckp mcm ni 'habis madu sepah dibuang!'. But no worries bloggie. Kau tetap dihatiku. Hoho

It's not like that lah bloggie. Saya dah jumpa kakak awak(Twitter). No offense kay? Huhu ^-^

Sekarang ni saya suka cari inspirational quotes. Ha ha apa tu? Hehe inspirational quotes tu macam ayat semangat lah lebih kurang. Tu lah kerja saya. Lepas tu copy and paste kt Twitter. Haha *pecah dah rahsia


Semalam I went to Central Market with Tando, Azirah and Haikal. Mula mula diaorg nak makan takotawo/takoyaki. Then saya fikir saya nak buat kad Bitbit. That's what Tando called it. Hehe tapi saya terlambat. Pity me. So kena pergi balik nanti. Siapa nak ikut? XD

So problems already solved I guess. Now it's time to live my life with the awesome people around me. JYEAH!

*title takde kena mengena /:

No comments:

Post a Comment