Sunday 31 July 2011

No More Bieb's Thing.

Oh just wanna make sure. Entah kenapa saya kurang berminat dgn JB lagi sekarang ni. Haha but his posters still in my room. Folders full with his pictures still in my laptop. So how can I get rid of him? Tak payah nak get rid sangat lah kan. Relax sudah :/

My new heroes:-

Terkejut tak saya tak minat Bieber dah?


Oh ya. Saya memang dah tak suka Bieber.


Kenapa saya tak suka Bieber? Sebab saya dah ada yang baru. Ni ha


Both cute, aite? I'm falling for them


Yeah, that's what am talkin' about


Colin Morgan | Bradley James


Eh korang mesti cakap macam ni

Eleh, dulu masa suka JB bukan main lagi. Sekarang dah condemn dia.


Haha saya bukan condemn dia kawan kawan. Salah ke minat orang lain selain Bieber? Well kalau tak puas hati, jumpa saya. Then get a life. Thank you :)

No comments:

Post a Comment