Wednesday 6 July 2011

Perfection.


Joanna Noëlle Blagden

I always wanted to have a voice like her


Céline Marie Claudette Dion

No one can beat her voice


You see, it's not that I don't want to be myself at all. But is it wrong to adore someone that we like to make us perfect? I mean bukan perfect gila gila. Nobody's born perfect,right? Bila kita minat dekat seseorang dan menjadi idol untuk kita, sekaligus kita akan membuat diri kita almost perfect. Tapi tak semestinya orang yang boleh jadi idol kita tu dari barat ke timur ke selatan mahupun utara.

For example, korang kenal Ustazah Baiyah tak ? Alaa yang selalu bagi ceramah kat tv tu. Tak kenal? Pergi google sekarang! Okay, orang macam dia pun boleh jugak kita jadikan idola,betul tak ? There's nothing wrong about it. Dan selebihnya,terpulang kepada hak individu.

Kita boleh je minat artis artis ni tapi jangan lebih lebih sudah la kan. Macam Taylor Swift,saya minat dia. The way she sing,plays guitar and also her gorgeous face. Siapa tak nak kan keluar keluar je dah cantik. Tak semestinya cantik tu kat luar je, dalam pun mesti cantik. So tak payah la risau. Korang ada jugak bahagian yang cantik dalam diri korang masing masing :)

No comments:

Post a Comment