Wednesday 1 June 2011

Its Called, AWESOME !

So semalam me and my girls, Tando and Bie jadi keluar. We had a great time. And we watched movie called Insidious. It scared the hell out of us. Sepanjang cerita tu, aku pegang Tando jee. Seram dia memang macam haremm sikit. And the best part was bila dah seram tu, kitaorg boleh gelak gelak lagi. And the boy in this movie was soo cute. You guys should see this movie. And semalam nak tidur, mula lah imaginasi aku ni. Dah teringat pulak cerita tu. Act the ghosts in this movie wasn't so scared tapi cara dia muncul tu memang tuuttt gila. Terkejut gila babi pulak aku. And I was like 'wehh aku nak keluar, aku nak keluar !' Haha lepas tengok wayang, kitaorg pergi Pavilion. Lunch dekat sana. Thanks girls belanja saya. Belanja apa ? Nanti kena bayar balik. Hoho so masa makan, ramai gila budak sekolah aku jumpa. Maklumlah cuti sekolah kan. Hari rabu pulak tu. Movie murah. Hehe ;) So I'm off now. Later guys xD

No comments:

Post a Comment