Sunday 26 June 2011

Don't Judge Insects By Their Appearance

Oh saya dah tak makan nasi selama dua hari! Haha mesti ada org cakap cmni

'Eleh, dua hari je punn. Bajet gila.'

Well hello people, it's a good start for me untuk menguruskan badan and balance kan diet I okay. Kau apa tahu ? Tahu mengata je eh? Pathetic you!

Act, bukan nak diet.Cuma takde selera nak makan makan besar ni.Haha! Ni pun tak makan lagi.Kejap lagi nak masak.Nak harapkan someone masak utk saya memang mati kebulur la kan.So pandai pandai lah hidup.Pity me :'(

Eh eh korang pernah kena tak bila korang mandi, ada cicak pandang.Haha it sounds crazy, right? Haha! Well saya pernah kena. Saya dah usaha sedaya upaya saya utk menghalau cicak tu.Tapi dia taknak pergi! Saya betul betul fed-up masa tu.Ahh! Lantak ah kau!

Ha lagi satu.Saya ni penakut sebenarnya.Takut lipas.Kalau lipas yang chill chill tu okay lagi.Ni bila lipas yang kelam kabut ni.Apa lagi kalau nampak lipas, Ridsect ah hero masa tu! Haha! Bila dah kena semburan Ridsect kt si lipas tu, mula lah dia! Ni yang aku benci gila.Bila dia TERBANG.Kenapa dia harus terbang? Buat aku sekali menggelabah.Benci doh! Ni mesti mewarisi sifat abah saya ni.Dia pun penakut jugak.Haha!

No comments:

Post a Comment