Tuesday 21 June 2011

Blue People

Huh ! Hari ni tak panas ! Ajaib ! Saya suka ! Sebab saya puasa hari ni ! Okay, gelojoh. Sudah lah nisa. Panas salah, tak panas salah. Entah apa masalah. Cut the crap, pleasssseeeee :)

So from the title, blue people ni bukan orang yang 'blue' tu okay ! Gila apa aku nak cakap pasal diaorg. Okay, blue people ni sebenarnya ialah pengawas. Yes. Pengawas yang ada kt sekolah sekolah kita tu. Yang selalu halau kita masuk kelas bila dah habis rehat tu. Hehe

Saya tertarik dgn baju biru kawan kawan saya yg sudah officially menjadi prefect. Eh dah official ke ? Memandai je kau. They look soo cute in blue. Especially Mira Nasir. Uhh ! I can't even say it ! Yang lain pun comel comel belaka. Rasa nak culik diaorg.

So today I'm fasting. Ganti puasa. Ramai budak kelas tadi yg puasa. Emm saya banyak tidur hari ni dalam kelas. In Addmaths class especially. Sedap gila tidur. Masa cikgu nak keluar kelas saya tak bangun pun. Can you see how rude I am ? Bukan sengaja lah. Takde org kejut kan. Tando tak kejut kan saya pun. Dia saja lah tu. Hoho

*Eh baru sekarang saya tahu header blog saya cacat. Eatshettt !

No comments:

Post a Comment