Friday 27 May 2011

Let's Get The Party Startin'

At lasttttttttttttt exam is over bebeh. Yeay me ! Yeay everyone ! Hoho hm pasal blog baru ni kan. Aku ingat kan aku punya blog je yg tak boleh bukak suma tu. Rupanya sekarang makin ramai yg tak boleh. Nasib ah kan siapa yang tak kena. Fikir dua kali jugak sebenarnya nak buat blog baru. Tapi ikutkan hati, go die ! So I created new account. End of the story. Pukul 5.30 nanti nak pergi rumah Tando. Main badminton. Aktiviti pertama selepas habis exam. Haha macamG lah masa exam aku tak main benda tu kan. So cerita exam suma dah TAMAT. Tapi nak cerita lagi sikit. Hehe boleh ? Tak boleh ? Peduli apa aku ? So exam tadi was Chemistry. Paper 2 aku redha saja. Paper 1 aku agak agak confident cicak sikit. Haha pahal cicak ? Sebab cicak bila melekat kat dinding kan dia confident tak jatuh kan. Kalau jatuh, kena aku ? GELI mak oiiii. So I don't decide yet what I'm gonna do for this upcoming 2 weeks. And tadi cikgu bagi hand-out bapak banyak. Kalau nak ikutkan semua yg dieorg bg, takkan merasa aku cuti. Eh propa gila ! Boleh je buat. Huh :-/
                        This picture represents Me ! Happy Holiday !

No comments:

Post a Comment